Informacja w przypadku braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie można:
- wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie, 21-100 Lubartów, ulica Lubelska 57A.
- złożyć osobiście w Komendzie Powiatowej Policji w Lubartowie, 21-100 Lubartów, ulica Lubelska 57A.
- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: dyzurni.kpplubartow@lu.policja.gov.pl